به یاد شهدا

"چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد، چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد"

به یاد شهدا

"چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد، چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد"

سلام خوش آمدید

حاج حسن: پدر علم موشکی ایران

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ


بسم الله القاصم الجبارین ، لا حول و لا قوة الا بالله العلی العضیم

و مارمیت اذ رمیت و لکن الله رمی

شمارش معکوس : هفت ، شش ، پنج ، چهار ، سه ، دو ، یک ، آتش...




الله اکبر ، الله اکبر

آری... و اینچنین یکی از آرزوهای حاج حسن برای دستیابی به موشکی دقیق برای مورد اصابت قرار دادن اهداف دریایی اجابت شد..


چند ماه پیش مطلبی راجع به تفاوت موشک سازان ایرانی و کشورهای دیگه میخوندم.. شاید اون موقع خوب نفهمیدم این موضوع یعنی چی.. اما وقتی شهادت حاجی اتفاق افتاد و در زندگی او دقیق شدم.. کاملا این مسئله برام روشن شده بود که میشه در اوج تکنولوژی، اوج پیشرفت و علم دانش هم با خدا بود و در نهایت به درجه ی شهادت رسید.. این درجه از ویژگی های اصلی کاری است که برای رضای خدا و در راه او باشد.. وقتی برای خدا کار میکنی، مهم نیست که در چه درجه، پست، مقام و مسئولیتی هستی، مهم این است که کاری را که به تو واگذار شده، به بهترین نحو انجام دهی، درست مانند حاج حسن تهرانی مقدم..



حاج حسن برای کسی کار نمیکرد.. فقط برای خدا، برای اسلام، برای افزایش قدرت بازدارندگی و موشکی جمهوری اسلامی ایران..

برای من خیلی زیاد است که بخواهم از حاجی صحبت کنم.. دوستان نزدیک او که سالها با او بوده اند میگویند ما نمیتوانیم از حاجی حرف بزنیم.. حق مطلب ادا نمیشود.. راست هم میگویند.. همین کوچک اخباری هم که پخش شده، از سد های زیادی عبور کرده تا به دست ما رسیده.. شوخی بردار نیست.. داریم در مورد پدر علم موشکی ایران صحبت می کنیم.. باید بتوانیم درک کنیم که ما همه مدیون حاج حسن و یارانش هستیم.. افرادی که جان خود را در راه سربلندی ایران در حوزه موشکی فدا نمودند و کاری کردند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، فکر تجاوز به ایران را از سر خود بیرون کنند..



همه ی دنیا باید بداند که "سردار سرلشکر پاسدار، حاج حسن تهرانی مقدم" پدر علم موشکی ایران است. علمی که به جرات میتوان گفت امروزه از پایه های اساسی قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است..

در فیلمها و یا مطالبی که برای حاج حسن ساخته و نوشته شده، میتوان چند نکته مهم را پیدا کرد..

اهمیت به نماز اول وقت در هر شرایطی، شرکت در نماز جمعه، چهره خندان و بشاش، گوش به فرمان رهبر عزیز، شرکت در مراسم های مذهبی، خواندن زیارت عاشورا به طور منظم، پشتکار زیاد، تلاش مضاعف به معنای واقعی، خستگی ناپذیری، آینده نگری، احساس مسئولیت، خلاقیت، نو آوری، عدم وابستگی به مادیات، روحیه ورزشکاری و موارد بسیاری از این قبیل.. به راستی که حاج حسن یکی بود و رفت.. حاجی شهادت گوارای وجودت باد... خوشحالم که به آرزویت رسیدی..



همیشه برایم سوال بود که چگونه ایران به این سرعت دارد در عرصه موشکی پا میگذارد... این همه نو آوری، این همه پیشرفت، باید از جایی آب بخورد.. نگو که تمام اینها مدیون تلاشهای حاجی و همکاران او بود.. نمیدانم چه مسئله ای برای من بوجود آمده، احساس میکنم حاج حسن غریب است.. هیچ وقت ابعاد زندگی او را نمیتوان بیان کرد.. هر کسی میخواهد در مورد حاجی صحبت کند، مدام مراقب است که خدایی ناکرده مسئله ای اطلاعاتی پیش نیاید.. از زحماتی که کشیده.. از خدماتی که به اسلام ارائه داشته..

امیدوارم که ما خون این عزیزان رو پایمال نکنیم و از حاج حسن عاجزانه درخواست دارم که برای من و امثال من دعا کنند تا ما هم مثل آنها، عاقبت به خیر شویم و دعا کنند تا دوستان زحمت کش ایشان در سپاه و مراکز دیگر، این راه سخت و دشوار را با موفقیت پشت سر بگذارند و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند..

انشالله..


شادی ارواح طیبه ی شهدای راه حق و حقیقت، صلواتی به همراه فاتحه قرائت بفرمایید.



  • گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به یاد شهدا

اینجا محّل درد و دل کردن با شهداست..
همانهایی که علی وار زیستند، عاشورایی جنگیدند و عاشقانه پرکشیدند..

اینجا می آیم تا دقایقی از عمرم را به شهدا اختصاص دهم..
به آنها فکر کنم و در راهشان قدم بگذارم.. ان شاء لله.

کپی برداری از مطالب با ذکر یک صلوات به نیّت سلامتی امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) آزاد است.

التماس دعا

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی